Zákazníky nelze nechat na pokoji

5/5 - (1 vote)

Pořídit si internetový obchod je hračka. Ale přilákat na něj zájemce, jak už mnozí dobře vědí, žádná hračka není, k tomu je třeba jak reklama, tak i co nejdokonalejší optimalizace pro internetové vyhledávače.

Jenže ani potom nemusí být ještě vyhráno. Protože ani dostatečně hojný počet návštěvníků neznamená nejen dost příjmů, ale ani dost skutečných zákazníků. Takoví návštěvníci se tu totiž mohou pokusit něco koupit, jenže nakonec si tento svůj úmysl mohou i předčasně rozmyslet. A když nechají ležet onen virtuální nákupní košík plný toho vybraného ladem, co z toho ten prodávající má? Pochopitelně nic.

A to nelze dopustit, tomu se musí předcházet. A když už k tomu u někoho dojde, není žádoucí to ignorovat, a je třeba pokusit se přimět ho k tomu, aby rozjetý obchod přece jenom dotáhl do úspěšného konce.

Když totiž někdo ze zákazníků vloží něco do košíku, ale pak už za to nezaplatí, neznamená to nezbytně, že o to ztratil zájem. Jsou tu totiž i lidé, kteří z různých důvodů započatý obchod přeruší, aby se k němu později vrátili. A pak je třeba postarat se o to, aby na svou volbu nezapomněli. Někdo si tak třeba něco vybere, aby to zaplatil, až na to bude mít, někdo mezitím zkouší najít levnější řešení nebo čeká na zlevnění. A byla by smůla takového zájemce ztratit. Kolikrát stačí jenom vhodně připravená a zacílená e-mailingová kampaň, aby to takový člověk do konce dotáhl!

A co je tu často také důležité? Třeba i to, zda takové zboží na onoho zákazníka v košíku dost dlouho počká. Protože jakmile obchodník takový opuštěný košík vyprázdní, riskuje, že už se nebude zákazník obtěžovat znovu stejným výběrem.

A ignorovat tu není žádoucí ani ty, kdo už se nikdy k tomu, co si vybrali a vložili do košíku, nevrátí. Z těch už v tomto případě sice nic nekápne, ale i ti mohou být prospěšní. Aspoň k zamyšlení se nad tím, jak si zajistit, aby už to tito příště do konce dotáhli. Nebo aby takových ztracených klientů aspoň nebylo víc, než je nezbytně nutné.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
5/5 - (1 vote)