Tentokrát se podíváme na jedinečný způsob, jak nejlépe umístit webové stránky. A vzhledem k tomu, že samotný Google na to klade důraz, tak rozhodně bychom tuto skutečnost neměli podceňovat. Kvalita obsahu je totiž pro umístění zcela zásadní. Pomáhá uživatelům pochopit, co vlastně jste, co děláte, co nabízíte nebo jaké hodnoty zastáváte. Návštěvníci vašeho webu totiž očekávají, že obsah bude správný, směrodatný a také důvěryhodný. Proto Google při hodnocení webových stránek klade důraz na faktory, které jsou ukryty pod zkratkou E-A-T – odbornost, autorita a důvěryhodnost. Je pravdou, že tato zásada je zcela nezbytná v obchodních nikách, což je nejčastěji zdravotnictví a finanční oblast.
První zmínka, která pronikla o E-A-T, byla v srpnu 2018. V této době spustil Google aktualizaci svého hlavního algoritmu a neoficiálně se objevil název Medic, ale rovněž i E-A-T Update. Je pravdou, že se to ponejvíce dotýkalo finančních webových stránek, dále webů kde se objevovala zdravotnická péče a dokonce se to týkalo i různých hráčských webovek. Tyto stránky Google označuje jako YMYL – Your Money Your Life. V podstatě jsou to stránky, které mohou negativně ovlivnit jedince a jeho rozhodování, což by mohlo mít velmi špatný vliv na jeho životní situaci.
V říjnu 2021 se provedly další změny a weby se poměrně rozšířily. Patří sem vše, co se vyhodnotí jako škodlivé, stránky co šíří nenávist nebo dezinformace. Doxing, tj. zveřejňování citlivých osobních údajů bez souhlasu a vědění jejich majitelů, obsah, který navádí k tomu jako spáchat sebevraždu nebo vraždu, urážlivé nebo ponižující výroky, teorie, které nejsou podloženy fakty či reálnými důkazy atd.
E-A-T jak se zdá je skutečně varovným tématem pro firmy nebo společnosti, které nedbají na kvalitní obsah, ale snaží se prosadit a umístit ve vyhledávání, což samozřejmě může být v tomto případě bez úspěchu.
Držte se pravidla E-A-T
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.