Odkazy si lze i uškodit
Publikováno 11.3.2021 v 13:16
Potýká-li se něčí web s domněle nebo i skutečně nedostatečnou návštěvností, nelze od něj očekávat, že se splní to, co se splnit má. Když si nikdo webu nevšímá, nevyužije logicky to, co by se tu využít dalo, a to ke škodě toho, komu tento web a nabídka na něm patří. Nikdo z majitelů webů se s tím ale […]
Jak správně na linkbuilding?
Publikováno v 13:15
Má-li web plnit svému majiteli a provozovateli to, co se od něj očekává, je třeba postarat se o to, aby na něj mířili dost početní návštěvníci, bez nichž se ničeho dosáhnout nedá. Jsou to totiž logicky právě tito návštěvníci, kterým je obsah webu určen, a kdyby tito scházeli, nedoputovalo by na webu publikované sdělení ke […]
Na optimalizaci s rozumem
Publikováno v 13:14
Stále hojněji se u nás ví, že ten, kdo chce úspěšně podnikat na internetu, potřebuje nejen web, ale rovnou optimalizovaný web. Že je to nejednou pouze optimalizace pro internetové vyhledávače, čím se zajišťuje nějakému webu to nejpodstatnější, co je mu třeba, tedy dostatečně vysoká návštěvnost. Optimalizace je totiž tím nejzásadnějším, co se podílí na zajištění […]
Jak nabízet restauraci?
Publikováno v 13:13
I když jsou na tom restaurace v poslední době špatně, protože je jejich provoz zakazován nebo přinejmenším omezován v souvislosti s protipandemickými opatřeními, nesmí jejich majitelé rezignovat a musí se postarat o to, aby právě jejich podniky neunikaly veřejnosti, jež se pohybuje na internetu. Dnes už se totiž nedá spoléhat jenom na lákání hostů v podobě nějakých těch letáčkových […]
Jak na web?
Publikováno v 13:13
Když má web nějaké firmy posloužit svému účelu, je potřeba, aby byl právě takový, jak si to konkrétní situace žádá. Protože jsou prezentace, jež jsou z pohledu těch, jimž jsou určeny, dokonalé, jsou tu ty, jež alespoň nějak splní svůj účel, a pak existují i ty, jež namísto přitahování zájmu spíše odrazují, pokud o ně tedy […]
Reklama musí být efektivní
Publikováno v 13:11
Jak si určitě dokážete představit, není při podnikání reklamy nikdy dost. Čím více je nějaký ten byznys propagován, tím pravděpodobnější je, že bude tento dosahovat kýžených úspěchů. Ovšem je tu jeden háček. A sice ten, že se za reklamu vesměs platí, a to ne zrovna málo. Takže si můžeme sice nějakou tu propagaci dopřávat i […]
Proč Google Analytics?
Publikováno v 13:10
Pokud může v dnešní době něco pomáhat byznysmenům, je to třeba i nová aktualizace Google Analytics. Jsou to aktualizace obsahující i umělou inteligenci, čím je pro provozovatele webů Google Analytics ještě efektivnější a užitečnější než dříve. Mít informace je totiž v dnešní době už k nezaplacení, takovými informacemi lze uspět v konkurenčním boji. Když provozovatel webu ví, jací návštěvníci […]
Proč zvolit PPC?
Publikováno v 13:08
Na internetu slaví se svým podnikáním úspěchy jenom ti, kdo dokážou zabodovat u internetových vyhledávačů. Ten, jehož výtvor se propracuje na přední pozice v internetových vyhledávačích, jimž jsou u nás jak známo především Google a Seznam, má jistotu, že si ho internetová veřejnost všimne, čímž se odlišuje od těch, kdo se netěší u vyhledávačů skvělým výsledkům. […]
Co zmůže PPC?
Publikováno v 13:05
PPC reklamu, tedy reklamu placenou nikoliv za vyvěšení, nýbrž pouze za dosažené výsledky, už dnes využívá na internetu kdekdo. A pokud je tato provozována tak, jak je to žádoucí, lze s její pomocí dosahovat spolehlivých a žádoucích výsledků, tedy lze s její pomocí získat dostatečné potenciální zákazníky. Což ji činí spolu s optimalizací pro internetové vyhledávače zásadní. Zatímco […]
Nemusí to přijít draho
Publikováno v 12:20
Jakmile chce někdo se svým webem dosahovat dostatečně velkých úspěchů, potřebuje zajistit dostatečnou návštěvnost tohoto svého výtvoru. Musí přilákat zájemce, kteří sem zamíří a následně se z nich stanou takoví klienti, jaké si provozovatel webu představuje, jaké tu potřebuje. Ovšem web samotný si náležitou sledovanost sám o sobě nezajistí. A tak je třeba ho propagovat, využívat […]