Blog o SEO

Vsaďte i na SEO audit

Každý web má svůj daný potenciál. A na tento potenciál je třeba sázet, tento je záhodno v maximální možné míře využít. A k ověření toho, nakolik se majiteli té které prezentace využití daných možností daří, je rozumné používat SEO audit. Ovšem takovýto audit není rozhodně jednoduchou záležitostí. Je tu třeba vzít v potaz on-page faktory i off-page faktory. […]

Číst více

Jak na copywriting

Co se týká psaní s cílem ovlivnit jím výsledky optimalizace pro internetové vyhledávače, má toto své logické zákonitosti. Nelze tu spoléhat na to, že se vyplodí jakýkoliv text a tím bude dosaženo kýženého výsledku. To ani není možné. A proto je třeba tvořit tak, aby to přinášelo kýžený efekt. A jak se mění publikum, tak je […]

Číst více

Jak na obsahový marketing?

Co se týká obsahového marketingu, musí se to s ním umět, má-li přinášet zisky a další pozitiva. A kdo tímto uměním vládne, ten má vždy výhodu ve srovnání s konkurencí, ten vždy spíše uspěje. A jak že takový schopný podnikatel vyzrává na obsahový marketing alias content marketing? V letošním roce prý bude rozhodující následující pětice ohledů. Zaručeně bude […]

Číst více

Výkonnostní marketing

Jasně vytyčené cíle a kroky směřované k jejich splnění. To je naše nová služba výkonnostní marketing SEO. Tato služba umožňuje zájemcům navýšit prodeje či obecně tržby, zvýšit návštěvnost na webu nebo třeba přimět více návštěvníků k registraci do daného systému. Cílem výkonnostního marketingu je totiž jediné, a to zaměřit se na konkrétní činnost, kterou se snažit realizovat […]

Číst více

SEO report

Domluvit se s klientem na optimalizaci webu pro vyhledávače, začít pracovat na samotném projektu a dosáhnout nějakých výsledků, to je všechno zřejmé a jasné. Jak je to však s interpretací dosažených výsledků? Právě to, jakým způsobem jsou prezentovány výsledky SEO optimalizace, má nemalý vliv na důvěryhodnost celého projektu z pohledu klienta. Ačkoliv je možné výsledky ověřit zejména zkouškou […]

Číst více

SEO optimalizace zdarma

Být na internetu viděn chce každý, kdo se tam nějakým způsobem snaží prezentovat. Velké množství webů dalo vzniknout vyhledávacím nástrojům, které uživatelům na internetu umožňují vyhledat konkrétní web na základě jednoho klíčového slova. Protože se však výsledků zobrazí hned několik, je důležité mít odkaz na svůj web umístěný na správném místě. O to se stará […]

Číst více

SEO faktory

SEO optimalizace se zabývá zlepšením návštěvnosti webových stránek, a to zejména umístěním webového odkazu na přední pozice při vyhledávání určitého klíčového slova. Tohoto účinku se dosahuje mnoha způsoby, nicméně všechny různé způsoby je točí kolem takzvaných SEO faktorů. Existují dva typy faktorů, a to: On-page faktory = Mají co dočinění s konkrétním webem a může jít […]

Číst více

Off page SEO

Tak jako on-page faktory, i off-page faktory jsou velmi důležité při SEO optimalizaci pro vyhledávače. Vysvětlení názvu off-page spočívá v tom, že jde o prvky, které se nenacházejí přímo na optimalizované stránce, ale mimo ni. Mezi tyto faktory se nejčastěji řadí zpětné odkazy, které jsou tím nejdůležitějším. Vyhledávací nástroje totiž berou v potaz i to, kolikrát, ale […]

Číst více

Nákup zpětných odkazů

Zpětné odkazy jsou již od nepaměti cestou k předním pozicím při vyhledávání. Jejich získávání se však s dobou mění. Zatímco dříve bylo možné si zpětné odkazy zakoupit, a to ve smyslu umístění do katalogu, v současné době se na to musí jít trochu jiným způsobem. Nákup zpětných odkazů jako takový proto již nefunguje, respektive katalogy již nejsou natolik […]

Číst více

Jak udělat analýzu klíčových slov?

SEO optimalizace je tvořena mnoha dílčími činnostmi, které na sebe v různém sledu navazují. Protože se však vyhledávání točí kolem zadávání klíčových slov, je nutné klást velký důraz právě na klíčová slova. Z tohoto důvodu se SEO konzultanti zabývají i hledáním vhodným pojmů, které by šlo zařadit mezi objekty zlepšování. Možná i vy jste se začali zajímat […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol