Marketing a emoce
Publikováno 12.5.2020 v 14:35
Pokud se na internetu někomu něco nabízí, je třeba přimět dotyčného, aby zareagoval tak, jak si to majitel a provozovatel webu žádá. Což se dá činit mnoha různými způsoby. A nedílnou součástí podobné strategie je i využití lidských emocí. Díky emocím si člověk udělá první dojem o tom, čemu zrovna věnuje svoji pozornost. A tento […]
V čem se chybuje?
Publikováno v 14:34
I při prezentaci na internetu se lze hravě dopustit chyb. A stejně jako v reálném světě mohou mít tyto třeba i více než citelné negativní dopady, jež rozhodně nejsou žádoucí. A proto by měl být prováděn audit, díky kterému se takové možné chyby odhalí a následně odstraní ke spokojenosti všech. A které chyby že to jsou? […]
Ne vždy je vše dokonalé
Publikováno v 14:34
Internetové nabídky musí stejně jako nabídky klasické, tedy ty bezprostřední, vynášet. Tedy musí u zákazníka vzbudit zájem, který je nakonec završen nákupem. A není-li tomu tak, je zřejmě něco špatně. A co komplikuje dosažení úspěchu v internetovém obchodování? Proč tady nejednou zákazníci nenakoupí? Stránka, na níž je produkt nabízen, vypadá už na první pohled špatně. Třeba […]
Podnikání ve virtuálnu
Publikováno v 14:33
Pokud byla někomu upřena možnost zabývat se svým podnikáním v reálu nebo toto skomírá kvůli jiným s koronavirovou pandemií souvisejícím záležitostem, pak není od věci přesunout to, co se přesunout dá, na internet. Třeba i na sociální sítě, je-li to přínosné. A jak učinit, aby i podnikání na sociálních sítích mělo kýžený efekt? Obsah nabídky, jež je […]
Pozor na skóre kvality
Publikováno v 14:32
PPC reklama je velice užitečná věc, pokud se jí dosahuje toho, čeho se jí dosáhnout má. To dá rozum. Ovšem dosáhnout takového úspěchu, to chce především snahu a know-how. Aby byla na Google reklama úspěšná, musí dosáhnout co nejvyšší takzvané skóre kvality. Díky němuž klesá cena za proklik a zároveň se reklama zobrazí v nabídce výše. […]
Google Ads
Publikováno v 14:32
Reklama je dnes zapotřebí prakticky jakémukoliv podnikání. Propagace zboží a služeb je nesporně důležitá, má-li byznys slavit úspěchy. Ovšem není reklama jako reklama, a i různá místa, kam tuto lze umístit, neskýtají stejnou naději na její skutečně pozitivní efekt. Mezi místa, kde lze s reklamou zabodovat, patří i Google Ads. A to logicky proto, že […]
Jak vést náležitě kampaň?
Publikováno v 14:32
Propagovat se lze na nejrůznějších místech internetu. Je jenom třeba vybrat si ideální místo a na tom si počínat tím nejefektivnějším způsobem. Jedním z míst, kde může reklama pomoci, je třeba i LinkedIn. Jde o největší profesní síť na světě, využívanou stovkami milionu uživatelů, a proto zde inzerce zaručeně může padnout na úrodnou půdu. Výhodou je […]
Co je důležité v internetovém byznysu
Publikováno 19.3.2020 v 12:31
K tomu, aby se na internetu dařilo byznysu, je nezbytné, aby i zde byla zajištěna fungující reklama. A aby tato na publikum účinkovala, je třeba ji provozovat přesně tím způsobem, jaký ideálně ovlivňuje mozek toho, na koho cílí. Protože vizuální stránka věci je u reklamy jedním z velice důležitých atributů, ta dokáže rozhodovat o reakci potenciální klientely. […]
Jaké může být SEO?
Publikováno 9.3.2020 v 10:55
O tom, co je optimalizace pro internetové vyhledávače, se tu moc rozepisovat netřeba, určitě všichni máte alespoň v hrubých rysech povědomí o tom, oč se tu jedná. Ovšem méně rozšířené je povědomí o tom, že není optimalizace jako optimalizace. Že tu existují i druhy (či snad poddruhy?), jež jsou svým způsobem natolik specifické, že se odlišují […]
Co je to affiliate marketing?
Publikováno v 10:53
Je možné, že vám tato slova pranic neříkají. Nebo vám říkají jenom to, že jde o něco, čemu ani zbla nerozumíte. A věřte mi, že je-li tomu tak, je to jedině k vaší škodě. Protože by právě toto nemělo nikomu z podnikatelů, nabízejících své zboží nebo služby, scházet. Je to jedna z věcí, jež je vlastně přímo ideální. […]