Blog o SEO

Využít lze i průzkum

Je docela pochopitelné, že e-mailing, tedy rozeslání e-mailů určitým žádoucím adresátům, může skvěle sloužit k tomu, aby tito byli informováni o tom, co se jim nabízí a proč by to mělo být vůbec využito. Nemusí se tu ale jenom něco nabízet s pobídkou k tomu, aby to adresáti e-mailů nezapomněli využívat. Stejně dobrou službu může e-mailing totiž prokazovat […]

Číst více

Co nepodcenit v e-mailingu?

Pokud si chce někdo zajistit náležitou návštěvnost svého webu, musí se o tuto pochopitelně zasloužit, a to nejlépe neustálou snahou o zviditelnění se a oslovení té části publika, o kterou v daném případě jde. K čemuž lze využít přímo nepřeberné množství způsobů. Z nichž některé stoprocentně zabírají, některé zabírají pouze v profesionálním provedení, některé mají pouze relativní naději na […]

Číst více

Proč vsadit na e-mailing?

E-mailing může být dokonalým pomocníkem leckoho, kdo se chce na internetu prosadit, kdo chce oslovit široký okruh uživatelů a získat si jejich přízeň. Sice to není natolik jednoduchá metoda zviditelňování se jako zaplacení si reklamní kampaně nebo vyvěšování různých nabídek všude, kde se to jenom dá, ale na druhou stranu je to při správném chopení […]

Číst více

Lidé se musejí pobízet

Provozovatelé webů musí uživatele internetu ve svém vlastním zájmu pobízet k určitým žádoucím činnostem. Musí je k sobě přivábit a pak je neustále přesvědčovat, že se zde vyplatí utrácet peníze, nakupovat nebo využívat jiné služby. Způsobů, jak internetovou veřejnost oslovovat, je pochopitelně více, a tak je třeba pouvažovat a vybrat si způsob, jak nejlépe zapůsobit na ty, […]

Číst více

Titulek má být atraktivní a jedinečný

I když je pro web pochopitelně významné hlavně to, aby se objevoval na předních příčkách mezi tím nabízeným internetovými vyhledávači, je potřeba i to, aby byl i on sám pro publikum dost atraktivní. Aby zaujal a pak už nepustil. A to znamená mimo jiné i potřebu skutečně kvalitních titulků, bez nichž se žádný úspěšný web […]

Číst více

I titulky jsou důležité

Neznalý člověk by si mohl myslet, že o kvalitách webů a tedy i jejich úspěších rozhoduje především jejich obsah, jejich vypovídací hodnota a atraktivita toho zde nabízeného. Tedy že jde v případě zde uveřejněných textů hlavně o to, o čem se zde píše a jakým způsobem. Jenže i když je i to pravda, není tomu až […]

Číst více

Klíčová slova nejsou jen slova

Lidé hledají všechno, co je na internetu zajímá a o čem přesně nevědí, kde to najít, s pomocí internetových vyhledávačů. A protože jsou takové vyhledávače jenom pouhé nástroje, které neumí samostatně myslet, je logické, že sice pro hledajícího člověka objeví to, po čem dotyčný pátrá, ale to jedině tehdy, když přesně vědí, co mají hledat. A […]

Číst více

Nezapadněte mezi jinými nabídkami

Kdo chce na internetu uspět, ten toho může teoreticky i dosáhnout. Ale vesměs pouze teoreticky. Teorie se totiž s praxí rozchází v mnoha oblastech, a ani na internetu tomu není jinak. I zde je potenciálně naděje, že si nějakou internetovou stránku přečtou všichni uživatelé internetu na celém světě, protože je tato právě díky přístupu přes onu globální […]

Číst více

Ne každý text dobře poslouží

Optimalizace pro internetové vyhledávače, jak se všeobecně ví, je činnost nezbytná k tomu, aby se něčí (nejspíše podnikatelský) web prosadil mezi ostatními internetovými nabídkami. A jak se také ví, znamená taková optimalizace nejednu činnost, která se musí pro blaho webu, který potřebuje podpořit, provést. Je tu třeba jen tak namátkou vytváření zpětných odkazů neboli linkbuilding, je […]

Číst více

Co dělat pro blaho webu?

K tomu, aby byl něčí web dost hojně navštěvovaný, se už dávno nedá dospět pouhou čirou náhodou. K tomu je potřeba se dopracovat, a to buď účinnou propagací, nebo optimalizací pro internetové vyhledávače. Případně obojím najednou. A zatímco víme o propagaci, tedy o reklamách, všichni dost a dost, s onou optimalizací pro internetové vyhledávače to zase až tak […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!